Pesta Buku Big Bad Wolf!

Assalamualaikum and salam bloggers...
For long time i am not updating my blog right?
you know why?
oh, you don't know? me don't know too..
*broken English*

Lets back to Bahasa Melayu.
Mesti pelik kan kenapa la Min tetiba cakap English ni
Haaa, tu la nak diceritakan ni..
Hari tu Min dengan abang Min yang baru lepas SPM pergi la KL
Saje jalan-jalan kat rumah kakak ipar
nak lepaskan tension la katakan..:)
So, nak dijadikan cerita, abang Min yang sulong tu ajak la pergi pesta buku
BIG BAD WOLF!!

Pesta buku English.
Fullamaakk, Its almost 70-95 % discount!!!
So, Min ambil 1 kotak lepas tu isi apa je yang rasa berminat



So nak tau ape yang Min beli?
Here there are!!















Ini lah antara buku yang Min beli, 
ada lagi tapi jenuh la Min nak upload semua gambar..
So, sape yang dok kat kawasan terdekat tu, pergi lah!
Rugi la kalau tak pergi.
It just once a year!!

No comments:

 

Copyright 2013 © CHN
for http://littledaies-port.blogspot.com/