Jom Memanah!


Salam blogger.
hari ni dah 24 Disember
Kejap je kan? Tup tup dah nak habis dah tahun 2012
So dah tercapai ke azam tahun ni?Dah tercapai? belom?

So, hari ni saya nak cerita sikit pasal sukan memanah ni
Daripada pandangan saya la kan, ramai orang fikir memanah ni untuk golongan tertentu je
 Sebabnya, maybe sebab mahal kot
ye la, 1 panah tu pon harga dah nak dekat RM 2 000!!
~~~~~~~~~~~~~

 As The Prophet said

" Do you know that there is strengh in Archery?"

Jujur la kan, saya tak tau apa pon pasal memanah ni


Rasulullah berkata,

"Ajarkanlah anak-anak kalian, berkuda, berenang dan memanah"






2 comments:

cikyuz said...

kat mane ni??

Jasmin said...

dekat midvalley...:)
try la main, best yang amat!

 

Copyright 2013 © CHN
for http://littledaies-port.blogspot.com/