Jom Memanah!


Salam blogger.
hari ni dah 24 Disember
Kejap je kan? Tup tup dah nak habis dah tahun 2012
So dah tercapai ke azam tahun ni?Dah tercapai? belom?

So, hari ni saya nak cerita sikit pasal sukan memanah ni
Daripada pandangan saya la kan, ramai orang fikir memanah ni untuk golongan tertentu je
 Sebabnya, maybe sebab mahal kot
ye la, 1 panah tu pon harga dah nak dekat RM 2 000!!
~~~~~~~~~~~~~

 As The Prophet said

" Do you know that there is strengh in Archery?"

Jujur la kan, saya tak tau apa pon pasal memanah ni


Rasulullah berkata,

"Ajarkanlah anak-anak kalian, berkuda, berenang dan memanah"






Pesta Buku Big Bad Wolf!

Assalamualaikum and salam bloggers...
For long time i am not updating my blog right?
you know why?
oh, you don't know? me don't know too..
*broken English*

Lets back to Bahasa Melayu.
Mesti pelik kan kenapa la Min tetiba cakap English ni
Haaa, tu la nak diceritakan ni..
Hari tu Min dengan abang Min yang baru lepas SPM pergi la KL
Saje jalan-jalan kat rumah kakak ipar
nak lepaskan tension la katakan..:)
So, nak dijadikan cerita, abang Min yang sulong tu ajak la pergi pesta buku
BIG BAD WOLF!!

Pesta buku English.
Fullamaakk, Its almost 70-95 % discount!!!
So, Min ambil 1 kotak lepas tu isi apa je yang rasa berminat



So nak tau ape yang Min beli?
Here there are!!















Ini lah antara buku yang Min beli, 
ada lagi tapi jenuh la Min nak upload semua gambar..
So, sape yang dok kat kawasan terdekat tu, pergi lah!
Rugi la kalau tak pergi.
It just once a year!!

 

Copyright 2013 © CHN
for http://littledaies-port.blogspot.com/