Sahabat, Kau Tetap Di Hati

Salam
Hari ni Min nak cerita pasal kawan Min yang dekat sekolah 
Nama dia Nurul Izzati Zulkifli
Min dengan dia sama je perangai, dua-dua novelholic

Lebih kurang seminggu yang lepas baru Min tahu sesuatu
dia dah masuk hospital disebabkan Hypertises C 
Bengkak hati and sekarang ni dia berada di ICU
Beberapa hari yang lalu, Min pergi melawat dia


Dia tak sedar and perut dia membesar, sebak
kawan Min yang periang dah jadi macam tu dalam sekelip mata je
Semoga dia selamat and korang tolonglah doakan dia jugak ye?




Hmmmm T_T
 

Copyright 2013 © CHN
for http://littledaies-port.blogspot.com/