.::Where is My RESULT?::.



Salam korang, and selamat malam
Result??
Korang tau ke result ape?
Ni la Min nak cite
Dah lama Min tunggu result ni tapi tak sampai2 agi
Mak Min pon dah asyik tanya pasal result ni

Ni result exam akhir tahun sekolah Min 
Target?
hehehe, target 2 kali ganda dari exam lepas 
Exam lepas Min dapat 7A je...
sedih2, kalau diganda 2 mesti jadi 14 kan?

Korang mesti pelik sebab sekolah biasa ada 7 je kan?
Min sekolah dekat sekolah agama, 
Jangan terkejut kalo Min cakap sekolah ni  belajar 21 subjek
Tak percaya?
Tak caya sudah

Tunggu punya tunggu, posmen ni tak sampai agi bagi result
Yang Min dah macam orang giler dok kat tangga rumah tiap2 hari
Sampai lah satu malam ni, Min termimpi dapat 9A je
Waarggghhhhhh,  sedih sangat
mesti dapat 9A je
Mood??
Sedih weiii





No comments:

 

Copyright 2013 © CHN
for http://littledaies-port.blogspot.com/